×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آموزش | چگونه الماس خود را بفروشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا، ساعت، جواهر و نقره شهرستان ری ما در این گزارش از تکنیک هایی صحبت میکنیم تا فرصت های هیجان انگیز برای متمایز کردن و تقویت تجارت جواهرفروشان میسر شود.

این دوران اقتصادی، دورانی چالش برانگیز است. این چالش برای جواهرسازان و فروشندگان الماس بیشتر است زیرا محصولی را عرضه می‌کنند که جز اولویت های اساسی خانواده ها محسوب نمی شود.

کالای جواهر سازان گران و تجملاتی است و حضورش تاثیری در کیفیت اولیه معیشت ندارد. اما ما در این گزارش از تکنیک هایی صحبت میکنیم تا فرصت های هیجان انگیز برای متمایز کردن و تقویت تجارت جواهرفروشان میسر شود.

ترزا مورفی از برند جواهرات نیوزاستار در جولیت، ایلینوی گفت: «خریداران به دنبال خرید جواهرات معنی‌دارتر هستند. خرده‌فروشان در موقعیت منحصربه‌فردی هستند تا بتوانند دقیقاً همان چیزی را که مشتریان طالب آن هستند را به آن‌ها بدهند.

جواهر فروشان می توانند تجربه‌ای جدید از خرید الماس را پیش روی خریداران قرار دهند تا که حتی این معاملات به صورت آن لاین انجام شود.

در اینجا سه ​​راه قدرتمند برای بازنویسی مکالمه جواهرسازان با خریداران روبروی شما قرار دارد:

مخاطب خود را بشناسید
در حالی که هنوز خرده فروشان بازار سنتی خریدار اصلی الماس هستند، ژن Z ( گروه دموگرافیک جانشین نسل وای و قبل از نسل آلفا ) به کمک کاربران دیگر آمده است. آنها که با اینترنت بزرگ شده اند، به خوبی آگاه هستند و می دانند که از خرید اینترنتی خود چه می خواهند. در گام نخست آنها می خواهند در مورد خرید خود احساس خوبی داشته باشند و این تنها با گرفتن اطلاعات درست اتفاق می افتد.

با ارائه مشاوره تخصصی، آگاهانه و در نهایت با ارائه محصولات با کیفیت عالی، مشتریان به سمت شما می آیند. همچنین آگاهی و ارائه سنگ ها با طراحی های پرطرفدار نیز درراین بازاریابی موثر است.

برای مثال امروزه سبک‌های کلاسیک مانند الماس‌های گرد روی بورس هستند، اما بیضی‌ها و نوارهای روی هم، در میان خریداران جوان‌تر محبوب‌اند.

آنچه را که نمی دانند به آنها بیاموزید
جواهر فروشان مانند قصه گویان هستند . انها سفر منحصر به فرد خریدار را با الماسی که انتخاب می کنند توصیف و تخیل می‌کنند. پس باید با داستان سنگ ها و مشتریان همراه شوید.

به خریداران توضیح دهید که چه چیزی را در این جواهر الماس می بینند و چه چیزی را نمی توانند در عکس ببینند. رنگ هایی مانند رنگ های قهوه ای، شیری و سبز که از درخشش و ارزش الماس می کاهد باید صادقانه بیان شود. آموزش به آنها کمک می کند تا اختلاف قیمت ها را درک کنند و الماسی را پیدا کنند که نشان دهنده عشق و حسن انتخابشان باشد.

فناوری اهرم
خریداران جوان، به فناوری اعتماد دارند، با آنها با استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی به زبانشان صحبت کنید.

نزدیکترین نمونه هوش مصنوعی یک چت مجازی فعال است که روزانه مشتریان میتوانند هزاران بار با آن روبه‌رو شوند. فناوری بسیار مفید که در نقاط مختلف بسیاری از شرکت‌ها، از میز راهنما گرفته تا مرکز تماس و دیگر بخش‌های مختلف از آن به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود. فروشندگان سنگ های قیمتی می‌توانند با این فناوری پاسخگوی مشتریان آن لاین خود باشند.

کریس کروتو، معاون بازاریابی و فروش شرکت Rare & Forever، که از شرکت های بزرگ ارائه الماس های با ارزش است گفت: مشتریان همه درخشان‌ترین و زیباترین الماس را می‌خواهند، به همین دلیل است که الماس می‌خرند. الماس‌های طبیعی و نادر همیشه خریدار دارد. مشتریان باید بتوانند به چیزی که می خرند اعتماد کنند و بدانند که دقیقاً همان چیزی را می گیرند که برای آن پول می پردازند.

الماس Rare & Forever همچنین از فناوری بلاک چین برای ترسیم سفر هر الماس از معدن تا مالکیت، استفاده می کند. همچنین شواهد و مستنداتی از زنجیره ایمن نگهداری، درجه بندی و غربالگری نیز ارائه می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false