×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معرفی کتاب | روانشناسی فروشندگی طلا و جواهر​​​​​

تبدیل شدن به یک فروشنده موفق در صنف طلا و جواهر کار چندان دشواری نیست، فقط کافی است با برخی تکنیک‌های روانشناسی ‏فروش و روانشناسی مشتری با رویکرد صنف طلا و جواهر آشنا ‏شوید.

در این کتاب، قصد داریم برخی از این تکنیک‌ها را  به علاقمندان این حوزه آموزش دهیم.

به جرات می توان گفت نکات و تکنیک‌های که در کتاب روانشناسی فروشندگی طلا و جواهر به آن پرداخته شده در هیچ مرجع و کتابی با این ظرافت به آنها  اشاره نشده و آموختن این مطالب نیازمند سالها کار و کسب تجربه است.

پس بر آن شدیم تا با بیان گفتنی‌ها و نکات مهم، صفر تا صد روانشناسی فروشندگی طلا و جواهر را در 5 فصل به شرح ذیل در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهیم.

چه مباحثی در این کتاب مطرح می شود ؟

فصل اول نخست به مباحث جدید روانشناسی فروش و روانشناسی مشتری با رویکرد صنف طلا و جواهر می پردازد سپس به مباحث راهکارهای اعتماد سازی مشتریان و روشهای خلاقیت و نوآوری در کسب و کار اشاره شده است.

فصل دوم بر نکات طلایی و  ارزشمند درباره  شخصیت فروشنده طلا و جواهر تمرکز می کند. در این فصل، پوشش ظاهری فروشنده طلا و جواهر ، نکاتی پیرامون رفتار فروشنده ، خط قرمزهای فروشنده طلا و جواهر و انضباط در کسب و کار فروشندگی طلا و جواهر آشنا می‌شوید و در پایان تکنیک های ساده برای افزایش مشتری و نفوذ در قلب مشتری تشریح خواهد شد.

فصل سوم، هر آنچه باید درباره الزامات شغل فروشندگی طلا و جواهر بدانید، در این فصل به شما گفته می‌شود. این موارد به طور مختصر عبارتند از: از طلا و جواهرات دانش کافی داشته باشید ، شنونده خوبی باشید نه شروع کننده ، محصول خود را حرفه ای معرفی کنید ، لطفاً تغییر مسیر دهید و نحوه خدمت به مشتری

فصل چهارم در خصوص بازاریابی و تبلیغات موثر برای فروش طلا و جواهر می باشد. این فصل، ضمن شناسایی رقبای کسب و کار خود به بررسی تبلیغات موثر برای فروش طلا و جواهر ، استفاده از فرصت های فضای آنلاین مثل استفاده از اینستاگرام برای جذب مشتریان جدید و طراحی سایت و ارائه محتوای جذاب و خدمات بازاریابی دیجیتال ، به مطالب این کتاب پایان می‌دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false